Tuesday 5 April 2016

BENGKEL PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK


Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com

Jika anda merupakan pendidik awal kanak-kanak, jom berbengkel bersama saya.

Bengkel Pendidikan Awal Kanak-Kanak khas untuk anda....
Saya bimbing anda menjadi  pendidik yang lebih kreatif....
Saya bimbing anda menjadi pendidik yang ceria dan mempunyai pelbagai idea menari dan bergerak bersama kanak-kanak

SERTAI BENGKEL INI, bersama saya;



BAYARAN BENGKEL CUMA RM 100 SAHAJA. 

BAYARAN RM 60 UNTUK PESERTA KEDUA DARI ORGANISASI YANG SAMA.

SEMUA BAHAN DISEDIAKAN.


ISTIMEWA UNTUK ANDA!

PERCUMA EBOOK  50 KOLEKSI IDEA KREATIF PERMAINAN KANAK-KANAK



JUGA PERCUMA; EBOOK PANDUAN PENGENDALIAN SOP KANAK-KANAK DI TASKA



 HUBUNGI SAYA, NOR AZURA  016 7235080 /019 2115642, untuk keterangan lanjut.


Siapa saya?


Norazura Childcare Practitioner
#Pakar Pengajar  Sijil Kemahiran Malaysia Asuhan dan Didikan Awal kanak-kanak
#Jurulatih/Fasilitator Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak
#Coaching Penubuhan TASKA/TADIKA
#Coaching Persijilan Kemahiran Malaysia
#Penulis EBOOK;
- Panduan Perniagaan TASKA
- 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak
- Panduan SOP Pengendalian  TASKA
#Bengkel Seni Kreatif Kanak-Kanak

No comments:

Post a Comment