Wednesday 13 July 2016

Hari Raya 2016

Assalamualaikum semua,


Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua follower blog saya dan kepada semua pembaca blog yang budiman. Mohon ampun dan maaf jika ada sebarang kekurangan atau kesilapan dari saya.

Jom, saya nak kongsi gambar hari raya saya bersama keluarga tercinta.

Lokasi : Di sebelah rumah saya. 'Rumahku Syurgaku'







Semoga anda semua juga berbahagia beraya di samping anak-anak dan keluarga tercinta.

Keluarga adalah segalanya.
Apapun jangan lupa, dengan saya yer.


INGIN TAHU Kursus terdekat kendalian saya.

1. KURSUS ASUHAN DAN DIDIKAN AWAL KANAK-KANAK PERMATA
    20 OGOS 2016 - 30 OKTOBER 2016

2. BUAL BICARA SANTAI PENUBUHAN PERNIAGAAN TASKA
    23 JULAI 2016

3. BENGKEL ASUHAN DAN PENJAGAAN KANAK-KANAK
    07 OGOS 2016

4. BENGKEL KRETIVITI DAN PERGERAKAN KREATIF KANAK-KANAK
    04 SEPT 2016


Siapa saya?


Norazura Childcare Practitioner
#Pakar Pengajar  Sijil Kemahiran Malaysia Asuhan dan Didikan Awal kanak-kanak
#Jurulatih/Fasilitator Kursus Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak
#Coaching Penubuhan TASKA/TADIKA
#Coaching Persijilan Kemahiran Malaysia
#Penulis EBOOK;
- Panduan Perniagaan TASKA
- 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak
- Panduan SOP Pengendalian Kanak-Kanak di  TASKA
#Bengkel@ Kursus pendidikan awal kanak-kanak

RM 20                                          RM25





No comments:

Post a Comment