Tuesday 11 July 2017

Keperluan bengkel latihan untuk pendidik awal kanak-kanak

Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com

Dulu, ketika saya bekerja di sebuah Pusat Bertauliah Kemahiran;
Apabila bekas majikan saya memberi peluang kepada saya untuk mengikuti pelbagai kursus dan latihan,  tidaklah saya merunggut untuk menghadirinya. Malah saya rasa teruja kerana dipilih oleh majikan. Saya fikirkan yang positif sahaja. Tanpa menoleh ke belakang, saya terus pandang luas pelbagai peluang masa depan.  Pada saya ketika itu, saya perlu rebut segala ilmu yang berada di depan mata.  Positif dan terus positif selalu walau pelbagai cabaran yang dihadapi.
Alhamdullillah, hasil dari semua kursus dan latihan serta peluang pengalaman  dulu, kesan positifnya sangat-sangatlah terserlah pada hari ini.  Terima kasih kepada bekas majikan saya dulu.
Syukur-syukur, dengan izinNYA, saya terus mengorak langkah dalam industri ini.
Jadi, sekadar pesanan saya kepada pendidik yang bekerja di TASKA TADIKA khasnya, tolong fikir dan renungkan;
tolong rebut apa sahaja  peluang yang pengusaha berikan, misalnya ada pengusaha beri peluang kepada pekerja untuk dapatkan SKM atau ikut Kursus Asuhan PERMATA.  Tolong jangan merunggut dan mengalah jika anda juga ingin jadi individu yang berjaya dalam industri ini.  Usaha, doa dan positif selalu. InsyAllah.





Saya;
Pakar Pengajar Kemahiran
Jurulatih Bengkel Latihan Kemahiran
Penulis Ebook TASKA
Panel Persijilan Kemahiran Malaysia
Perunding TASKA TADIKA
Pendidikan dan Penjagaan Awal Kanak-Kanak




Anda boleh hubungi saya:




Nama :  Nor Azura Ismail

Tel/Whatsapp : 016 7235080/ 019 2115642
Emel :  pnnorazuraismail@gmail.com
             
page : http://Facebook Nor Azura/Norazura childcare practitioner

*******************************************


Produk EBOOK & perkhidmatan 
yang saya tawarkan :



Penceramah@Jurulatih Jemputan
Jemputan untuk sebarang program@ceramah  keibubapaan, bengkel  atau program untuk pendidikan awal kanak-kanak, TASKA dan TADIKA.

Info@Maklumat - Kursus Asuhan dan DidikaAwal 
Kanak-Kanak PERMATA - kursus wajib untuk bakal pengusaha TASKA dan pengasuh@pendidik TASKA

EBOOK Saya
(ebook adalah buku dalam bentuk digital)


Harga kini, RM 30










PERKHIDMATAN
Konsultansi penubuhan TASKA TADIKA
Penyediaan kertas kerja penubuhan perniagaan 
TASKA TADIKA

Penyediaan Blogspot untuk TASKA TADIKA





Perolehi SIJIL KEMAHIRAN MALAYSIA melalui pengiktirafan 





** EBOOK terkini, Panduan Pengendalian SOP Kanak-Kanak di  TASKA  **
Langkah-langkah kerja@pengendalian rutin harian kanak-kanak di TASKA

RM 20


Anda boleh tempah EBOOK dan perkhidmatan saya 

Terus hubungi saya  016 7235080 / 019 2115642








No comments:

Post a Comment