Wednesday 4 October 2017

Bengkel Perniagaan TASKA - Okt

Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com


Untuk yang baru teringin menceburi industri perniagaan TASKA ini, sekali lagi, saya akan adakan Bengkel Perniagaan TASKA ini. 


Hubungi saya segera untuk pendaftaran awal.


YURAN BENGKEL SATU HARI HANYA RM 150. Yuran termasuk sijil dan sarapan pagi sahaja. 

BENGKEL PERNIAGAAN TASKA

Tarikh : 27 JANUARI 2019

Tempat: Bangi/Kajang
Masa: 09.00 pagi - 0400 petang.

Tempat terhad ya.

Hubungi saya 0167235080


PERCUMA EBOOK SAYA!


Daftar segera dengan menghubungi saya di 0167235080 / 0192115642.



Siapa saya?

Norazura Childcare Practitioner
#Pakar Pengajar  Sijil Kemahiran Malaysia Asuhan dan Didikan Awal kanak-kanak
#Jurulatih/Fasilitator Kursus Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak
#Coaching Penubuhan TASKA/TADIKA
#Coaching Persijilan Kemahiran Malaysia
#Penulis EBOOK;
- Panduan Perniagaan TASKA
- 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak
- Panduan SOP Pengendalian Kanak-Kanak di  TASKA
#Bengkel@ Kursus pendidikan awal kanak-kanak

No comments:

Post a Comment