Monday 17 February 2020

Kursus Asuhan PERMATA 2020

Kursus Asuhan PERMATA (KAP) kelas hujung minggu.

Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com


Saya katakan kepada mereka;

Dengarkan lontaran kata-kata saya sebab ia suatu maklumat berharga yang perlu kalian sematkan di dalam jiwa buat bekalan menyusuri industri pendidikan awal kanak-kanak ini kelak.  Kalau nakkan maklumat, anda  mesti sanggup berkorban masa dan tenaga serta keringat termasklah duit. Daftar dan ikuti KAP walaupun nampak pelbagai cabaran yang akan ditempuhi sepanjang berkursus nanti.

Kenalah korbankan segala perasaan dan emosi itu. Usaha itu..., kan.. antara jalan kejayaan!!

Kalau nak jadi hebat, pastikan segala maklumat yang bakal diperolehi sepanjang kursus ini   diaplikasikan secara berhemah dan berkesan serta menyeluruh di TASKA nanti.

Kalau semasa berkursus, anda adalah pengusaha TASKA yang belum settle proses pendaftaran TASKA , maka bertindaklah  segera. Daftarkan TASKA tuan puan dengan Sijil KAP tersebut.

Kalau semasa kursus, anda adalah seorang pengasuh TASKA, pastikan anda titipkan segala perolehan maklumat ini. Jadikan diri anda pengasuh hebat lagi awasome asbab mengikuti kursus Asuhan PERMATA ini

Jika pula anda belum mula apa-apa atau anda hanya ibu bapa, garapkan segala maklumat yang anda perolehi nanti di sepanjang KAP ini, bina peranan anda semoleknya. 


Ehhh..!!, mengapa saya terdengar-dengar sekelumit keluhan itu.. 

'Aduhaii  puan norazura..' 

'Lamanya kursus ini bakal berjalan.' 
Camner nanti jika ada kenduri kahwin pada hari  Sabtu Ahad...

' Bilanya nanti saya nak berehat, pergi jalan-jalan..'

' Boleh ker kalau penat, saya skip beberapa modul KAP ini.. '

' Camner nanti suami saya bising-bising sebab asyik nak kena pergi kursus Sabtu Ahad jer ni '

Aduhaii.... 
Peserta oooo peserta KAP yang kusantuni belaka.. 😍


Saya sukar untuk komen.. 
Tepuk dada tanya diri sendiri.
Nak jadi orang berilmu lagi berkemahiran tak??
Berkorbanlah sikit...
Kalau saya boleh, mengapa tidak anda.!!? 


Cer teropong apa pencapaian saya... 
Alhamdullillah, dengan izin Allah..
Semuanya asbab kerana sebuah pengorbanan, usaha dan tawakal.. sejak dulu hingga kini.. 

Kursus Asuhan Permata kendalian saya..


We are now on our way...
Towards..


Satu... satu mimpi di dalam hidup ku ini... 
Satu... satu janji yang kugapai pasti!! 


InsyAllah, di suatu hari nanti.
Pasti anda akan.. 
menggapai bintang di langit pula.
Maklumat akan menjadi ilmu yang bakal dimanfaatkan.. lalu beroleh ganjaran pahala dari NYA. 
InsyAllah..
InsyAllah.. 

Nak join next KAP??

Standby for JUNE  2020

NAK DAFTAR AWAL, SILA HUBUNGI SAYA - NORAZURA 0167235080

Catatan,
#Norazura
Trainer and Fasilitator
Personel Kemahiran
TTT HRDF

Penceramah@Jurulatih Jemputan
Jemputan untuk sebarang program@ceramah  keibubapaan, bengkel  atau program untuk pendidikan awal kanak-kanak, TASKA dan TADIKA.


EBOOK Saya
(ebook adalah buku dalam bentuk ebook PDF/Words Softcopy)



Harga Terkini, dengan penambahbaikan baru - RM30







RM60 dengan lebih dari 150 Koleksi RPA berdasarkan TEMA dan perkembangan kanak-kanak





PERKHIDMATAN
Konsultansi penubuhan TASKA TADIKA
Penyediaan kertas kerja penubuhan perniagaan 
TASKA TADIKA

Penyediaan Blogspot untuk TASKA TADIKA




EBOOK PANDUAN SOP TASKA
Langkah-langkah kerja@pengendalian rutin harian kanak-kanak di TASKA

RM 20


Anda boleh tempah EBOOK dan perkhidmatan saya 

Terus hubungi saya  016 7235080 / 019 2115642


No comments:

Post a Comment