Wednesday 6 May 2020

Menjadi Pengasuh hebat

Oleh: Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com 

Ok.. Siap dah!!
Ni design cover terbaru untuk buku saya...

designed by this Designer.., my son Nabil Hakim

Ebook Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak. 
Ya, ia masih dalam bentuk ebook. 
Harganya hanya harga penat lelah keringat saya dalam menghasilkan penulisan ini. 
Ya, hanya RM20 sahaja. 

Saya keluarkan penulisan ini dalam bentuk ebook dulu. InsyAllah, apabila ada peluang nanti, saya akan bukukan. 
Ebook ini hanya  RM20 sahaja dan sangat berbaloi untuk mendapatkannya. 

Esok-esok bila dah jilid jadi buku fizikal, just tambah jer untuk harga jualan senaskah buku jika yang dah beli ebook tu nak dapatkan pula ia  dalam bentuk buku fizikal. 

Adakah anda berhasrat menjadi pengasuh  hebat? 
Jemput tatap dan baca isi kandungan dalam ebook ini. 

Ebook Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak ini merangkumi semua makluman kemahiran  tugasan asas yang perlu dimiliki oleh semua yang berkaitan dengan TASKA. Ada juga diselitkan beberapa tip dan idea aktiviti bersama kanak-kanak TASKA.
Ia sesuai untuk bacaan umum untuk pendidik TASKA, ibu bapa dan juga pelajar pendidikan awal kanak-kanak.

Alhamdullillah dah siap ebook ini. 
He.. he.. tak tidur malam saya siapkan naskah untuk keluaran ebook ini memandang seharian saya sibuk dengan kerka hakiki dan kerja-kerja luar. 

A big hug to anak saya, Nabil Al Hakim yang tolong siapkan  design cover ebook ini. 
Semua cover ebook saya sebelum ini, dia juga yang tolong design.
Memuaskan ibu... ❤️

Menjadi pengasuh hebat...? 
Pengasuh hebat ibarat bunga yang sentiasa mekar di jati kanak-kanak. 

Ada yang nak order ebook ini? 
Anda boleh emel atau whatsapp saya di 0167235080 atau 0192115642. 

Tulis nak order ebook Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak. Nanti saya jawab 

Catatan,
#Norazura
Trainer and Fasilitator
HRDF TTT
Personel Kemahiran





Anda boleh hubungi saya:



Nama :  Nor Azura Ismail

Tel/Whatsapp : 016 7235080/ 019 2115642
Emel :  pnnorazuraismail@gmail.com
             
page : http://Facebook Nor Azura/Norazura childcare practitioner
https://www.facebook.com/nor.azura.39794

*******************************************


Produk EBOOK, Buku & perkhidmatan 
yang saya tawarkan :



Penceramah@Jurulatih Jemputan
Jemputan untuk sebarang program@ceramah  keibubapaan, bengkel  atau program untuk pendidikan awal kanak-kanak, TASKA dan TADIKA.


Info@Maklumat - Kursus Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak PERMATA - kursus wajib untuk bakal pengusaha TASKA dan pengasuh@pendidik TASKA


EBOOK Saya
(ebook adalah buku dalam bentuk ebook PDF Softcopy@ Words softcopy)


1. Ebook 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak





2. Ebook Panduan Perniagaan TASKA





3. Ebook Rancangan Pelaksanaan Aktiviti TASKA (RPA)

RM60


Koleksi Rancangan Pelaksanaan Aktiviti (RPA) yang wajb disediakan oleh semua pengasuh@pendidik di TASKA.  TERKINI, bersama pakej RPA PERKEMBANGAN, saya telah berjaya hasilkan EBOOK RPA BERTEMA, yang mempunyai pelbagai  tema sebagai asas bagi pelaksanaan aktiviti kanak-kanak di TASKA.



4. PERKHIDMATAN 

 i. Konsultansi penubuhan TASKA TADIKA 
ii. Penyediaan kertas kerja penubuhan perniagaan TASKA TADIKA


5. Penyediaan Blogspot untuk TASKA TADIKA


6. Bimbingan Persijilan Kemahiran Malaysia

Perolehi SIJIL KEMAHIRAN MALAYSIA melalui pengiktirafan 



** Gambar : Hanya sebagai contoh sahaja


7. EBOOK Panduan Pengendalian SOP Kanak-Kanak di  TASKA 

Langkah-langkah kerja@pengendalian rutin harian ( sebelum, semasa, selepas) kanak-kanak di TASKA

RM 20


8. BUKU ASIHAN KEMAHIRAN ASUHAN KANAK-KANAK



DAN

Anda boleh terus tempah EBOOK, BUKU dan perkhidmatan saya 

Terus hubungi saya  016 7235080 / 019 2115642
Emel : pnnorazuraismail@gmail.com


 

No comments:

Post a Comment