Monday 27 June 2016

Idea Bisnes TASKA


Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com



Anda ingin memulakan perniagaan TASKA tetapi tidak tahu bagaimana ingin memulakannya atau tidak tahu dimana anda perlu bermula.

JOM bersama saya dalam Sesi Bual Santai memulakan bisnes TASKA. 
TIADA TARIKH TERKINI

Kita berbual-bual santai sambil mendapatkan ilmu dan idea perniagaan TASKA ini.

Apa yang akan dibualkan?

Tentulah antaranya mengenai perkara-perkara berikut:
- Bagaimana mencari premis yang sesuai
- kursus apa yang perlu diikuti
- cara mendaftarkan permit TASKA
- cara memperolehi lesen perniagaan TASKA
- bagaimana mencari pasaran TASKA yang sesuai
- idea menyediakan persekitaran TASKA yang kondusif
DAN pelbagai perkara lagi yang perlu diketahui..

JADI, jika anda berhasrat memulakan bisnes TASKA atau anda baru sahaja memulakan bisnes TASKA, bolehlah bersama berbual santai bersama saya.


YURAN saya cuma RM 60 sahaja termasuk makan.
HUBUNGI SAYA  , NOR AZURA 0167235080 / 019 2115642


*****************************************************



Siapa saya?


Norazura Childcare Practitioner
#Pakar Pengajar  Sijil Kemahiran Malaysia Asuhan dan Didikan Awal kanak-kanak
#Jurulatih/Fasilitator Kursus Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak
#Coaching Penubuhan TASKA/TADIKA
#Coaching Persijilan Kemahiran Malaysia
#Penulis EBOOK;
- Panduan Perniagaan TASKA
- 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak
- Panduan SOP Pengendalian Kanak-Kanak di  TASKA
#Bengkel@ Kursus pendidikan awal kanak-kanak

RM 20                                          RM25




RM40





HUBUNGI SAYA, 016 7235080 / 019 2115642


No comments:

Post a Comment