Sunday 25 December 2016

Blog TASKA TADIKA

Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail.blogspot.com


Ebook RPA TASKA dah siap diedar kepada pembeli. Terima kasih sebab ada sahabat lama yang tolong komen ebook tersebut.  Kalau ada yang nak order, silakan, harganya ialah RM40.

Tahu tak apa seterusya yang saya hendak tawarkan?
Blog TASKA TADIKA.

TASKA TADIKA masa kini beroperasi bagaikan cendawan tumbuh. Ramai sekali individu yang berminat memulakan perniagaan TASKA. Tentu sekali terdapat persaingan sengit di kalangan para pengusaha ini apatah lagi jika perniagaan mereka beroperasi di kawasan yang sama.
Selain dari program yang ditawarkan dan mutu perkhidmatan setiap perniagaan TASKA TADIKA, ada satu lagi cara bagi membantu mempromosi  TASKA TADIKA secara berterusan. Mudah sahaja caranya iaitu melalui blog.

Kenapa TASKA TADIKA perlu ada blog sendiri? Apa istimewanya blog ini?
Berbanding dengan mempunyai FB group atau FB Profile maupun FB page@group,  TASKA yang ada blog sendiri lebih mudah post dan update cerita, gambar dan aktiviti semasa TASKA .
Dari segi mempromosi TASKA,  pelbagai promo dan perkara boleh dikongsikan dengan mudah melalui entri-entri yang di update dari masa ke semasa.

Ibu bapa ada masanya mencari dan survey TASKA TADIKA di google dan sekiranya blog TASKA TADIKA yang berkenaan merupakan blog yang aktif, maka mudah sekali ibu bapa jumpa blog tersebut di google.
Kongsikan apa sahaja kelebihan di blog anda. Pengusaha bebas tulis dan kongsi apa sahaja asalkan tulisan atau entri dalam blog mematuhi etika penulisan. Mewujudkan sesuatu Blogspot adalah percuma.

Jadi, adakah anda merupakan pengusaha TASKA TADIKA,  dan ingin mempunyai blog TASKA  TADIKA sendiri?
Saya bantu bangunkan blog anda dan tentunya anda bayar saya dengan harga yang berbaloi dan memuaskan. Bayar sekali tetapi hasilnya berterusan. Tak percaya?
Blogspot saya, baru berusia hampir 2 tahun, tetapi mempunyai pelawat hingga hari ini seramai 178k orang.
Dan paling best, blogspot saya menjadi pendapatan tetap saya setiap bulan.
Jika ada pengusaha  TASKA TADIKA yang berminat untuk mempunyai blog seperti blog saya ini,
anda boleh dapatkan perkhidmatan berikut dari saya.

Perkhidmatan: Menyediakan blogspot baru  ( BLOG TASKA TADIKA) dan bimbingan berterusan jika perlu.
Bayaran : RM 400. ( one off payment)
Hubungi saya, melalui emel atau whatapp 0167235080.
#Norazurachildcarepractitioner
http://pnnorazuraismail.blogspot.com


Siapa saya?
Norazura Childcare Practitioner
#Pakar Pengajar  Sijil Kemahiran Malaysia Asuhan dan Didikan Awal kanak-kanak
#Jurulatih/Fasilitator Kursus Asuhan dan Didikan Awal Kanak-Kanak
#Coaching Penubuhan TASKA/TADIKA
#Coaching Persijilan Kemahiran Malaysia
#Penulis EBOOK;
- Panduan Perniagaan TASKA
- 50 Koleksi Idea Kreatif Permainan Kanak-Kanak
- Panduan SOP Pengendalian Kanak-Kanak di  TASKA
#Bengkel@ Kursus pendidikan awal kanak-kanak

LAIN-LAIN EBOOK:

RM 20                                          RM25







1 comment:

  1. bagus...sangat berguna untuk saya memantapkan lagi bidang yg sama ini.
    aida araaz
    https://ezchildcarecentre.com

    ReplyDelete