Monday 12 February 2018

Bengkel mula bisnes TASKA


Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com



Ramai orang nak mula buka bisnes  TASKA, tapi '0' pengetahuan.
Bagaimana nak mula?
Apa yang perlu dibuat?
Mudahkah prosedur mula bisnes TASKA ini?
Adakah sebarang sijil yang diperlukan?
Bagaimana nak dapat pekerja?
Apa kurikulum yang akan digunakan?
Apa aktiviti yang harus dijalankan?
Apakah cabarannya?
Ehh...banyaklah persoalan dan kekeliruan yang tak terjawab?


Kalau memang serius nak dapatkan info, jom join Bengkel Mula Bisnes TASKA bersama saya.
Ehh siapa pula saya?
InsyAllah, telah 18 tahun saya  berkecimpung dalam industri pendidikan awal kanak-kanak dan mempunyai pengalaman terus membuka dan menguruskan bisnes TASKA.
InsyAllah, saya bantu buka langkah untuk anda.
Terus bersama saya,


Bengkel mula Bisnes TASKA
27 Januari 2019
Bertempat di  Kajang/Bangi ( alamat akan dimaklumkan nanti)
Yuran RM150, sangat berbaloi dengan ilmu yang bakal akan perolehi.
Masa : 08.00am - 12.00pm
Lengkap dengan sample permohonan kertas kerja pendaftaran TASKA.
Percuma Ebook, Panduan Perniagasn TASKA tulisan saya.


Daftar segera dengan menghubungi saya di 0167235080 / 0192115642.
Jumpa nanti.



Nak tau percuma EBOOK apa?

EBOOK Saya
(ebook adalah buku dalam bentuk ebook PDF Softcopy)











TERKINI, bersama pakej RPA PERKEMBANGAN, saya telah berjaya hasilkan EBOOK RPA BERTEMA, yang mempunyai 8 tema dulu.


Pengendalian SOP Kanak-Kanak di  TASKA  **
Langkah-langkah kerja@pengendalian rutin harian kanak-kanak di TASKA


Daftar segera dengan menghubungi saya di 0167235080 / 0192115642.

No comments:

Post a Comment