Friday 1 February 2019

Saya dan Pendidikan awal kanak-kanak

Oleh : Nor Azura Ismail
pnnorazuraismail@gmail.com


Kata-kata yang terpancar dari mulut dan dilontarkan buat perkongsiaan bersama itu suatu rezeki..
Tidak semua orang mampu melantun bicara di hadapan audience yang pelbagai....
Inilah sebahagian dari diri saya.. sesungguhnya bukan lahir sendiri dari diri ini tetapi semuanya adalah anugerah dari ALLAH.
Berbicara berkongsi idea menyusuri pengalaman sebenar sesuatu yang sangat istimewa untuk dipersembahkan.

Saya  seorang jurulatih, pengajar dan fasilitator dan saya sedia hadapi apa jua cabaran mengharungi minat dan kerjaya ini walau dimana sahaja saya dicampakkan.
Inilah rentetan kisah seorang jurulatih@pengajar  pendidikan awal kanak-kanak.




Saya dan Pendidikan awal kanak-kanak, dari dulu hingga sekarang.


Catatan,
#Norazura


Anda boleh hubungi saya:

Nama :  Nor Azura Ismail

Tel/Whatsapp : 016 7235080/ 019 2115642
Emel :  pnnorazuraismail@gmail.com
             
page : http://Facebook Nor Azura/Norazura childcare practitioner

*******************************************


Produk EBOOK & perkhidmatan 
yang saya tawarkan :



Penceramah@Jurulatih Jemputan
Jemputan untuk sebarang program@ceramah  keibubapaan, bengkel  atau program untuk pendidikan awal kanak-kanak, TASKA dan TADIKA.

Info@Maklumat - Kursus Asuhan dan DidikaAwal 
Kanak-Kanak PERMATA - kursus wajib untuk bakal pengusaha TASKA dan pengasuh@pendidik TASKA

EBOOK Saya
(ebook adalah buku dalam bentuk ebook PDF Softcopy)



Harga Terkini, dengan penambahbaikan baru - RM30







RM40


TERKINI, bersama pakej RPA PERKEMBANGAN, saya telah berjaya hasilkan EBOOK RPA BERTEMA, yang mempunyai 8 tema dulu.


HARGA RPA BERTEMA ( 35 RPA DENGAN 9 TEMA) - RM25




PERKHIDMATAN
Konsultansi penubuhan TASKA TADIKA
Penyediaan kertas kerja penubuhan perniagaan 
TASKA TADIKA

Penyediaan Blogspot untuk TASKA TADIKA





Perolehi SIJIL KEMAHIRAN MALAYSIA melalui pengiktirafan 





** EBOOK terkini, Panduan Pengendalian SOP Kanak-Kanak di  TASKA  **
Langkah-langkah kerja@pengendalian rutin harian kanak-kanak di TASKA

RM 20


Anda boleh tempah EBOOK dan perkhidmatan saya 

Terus hubungi saya  016 7235080 / 019 2115642




Terima kasih.

No comments:

Post a Comment