Sunday 26 April 2020

Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak di TASKA




Oleh : Nor Azura Ismail 
pnnorazuraismail@gmail.com 

Alhamdullillah, 
Siap sudah akhirnya penulisan ebook ini setelah tertangguh sekian lamanya. Asalnya saya nak hasilkan buku ini dalam bentuk fizikal sahaja. Namun, memandangkan situasi keadaan negara masa kini (sedang dilaksanakan PKP), maka saya keluarkan dulu penulisan ini dalam bentuk ebook dengan harga yang lebih murah.

Hanya RM 25 untuk Ebook Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak

Penulisan ini saya keluarkan khas buat semua pengasuh dan pendidik di TASKA. Selain itu, ibu bapa dan pelajar para pendidikan awal kanak-kanak juga boleh memperoleh pelbagai  maklumat pengasuhan daripada penulisan saya ini.

Ebook Kemahiran Asuhan Kanak-Kanak mengandungi artikel berkaitan semua kemahiran kerja utama di TASKA yang seharusnya dipupuk ilmunya oleh para pengasuh@pendidik TASKA. Dalam penulisan ini juga saya kongsikan beberapa idea untuk aktiviti kanak-kanak di TASKA sebagai satu cetusan idea buat semua pengasuh.

Kalau ada yang nak dapatkannya, boleh terus hubungi saya di 0167235080. 

Harga buku fizikal nanti akan lebih mahal yer. 

Norazura

No comments:

Post a Comment